4 år

Tänk att för 4 år sen föddes Freja.
Världens drömförlossning  och världens snällaste bäbis kom ut..
Med åren har hon visat att hon har en vilja av stål och envis som tusan men underbar är hon😊

Hon fick 2 paket på morgonen och böst va princessklänningen som hon har gått runt i hela dagen..

Vi lämnade Max i skolan sen började jag med Barbietårtan. Det tog sin lilla stund och trixigt va det men jag måste ändå erkänna att jag blev väldigt nöjd med resultatet😊

Vi hämtade Max strax innan 13 och efter det kom mamma,pappa och gammelmorfar för att fira Freja.
Hon blev överröst av en massa fina paket..

Nu ligger vi här i soffan och myser en sväng innan läggdax..

Imorgon ska jag till Ortopeden för Invaliditetsbedömning av knät. Är nyfiken på vad de kommer säga.. 

















2014-10-14 @ 18:31:59 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ja en riktig liten prinsessa som hade kalas. Med finaste tårtan. Och gillade paketen. Mysigt var det😍💖🎂👸

mormor (2014-10-15 @ 08:05:15)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: