Elaka baciller😡

Freja va piggare igÄr Onsdag sÄ jag kunde jobba men idag vaknade hon med feber och va jÀttegnÀllig och hÀngig sÄ vi fick vara hemma..
Har haft en lugn och mysig dag..
Hon va piggare nu ikvÀll bara 37.7 i feber sÄ Ät rÀtt hÄll förhoppningsvis.
Men jag har kĂ€nnt mig krasslig sen lunch och har börjat hosta, snora ont i kroppen och jĂ€tteont i bröstet sĂ„ nu har det hoppat pĂ„ mig oxĂ„đŸ˜” 
Söta Jossan hjÀlpte mig att handla dÄ det ekade i kylen..

Hade mysstund i soffan nu ikvÀll oxÄ. De har vart jÀttesnÀlla sÄ jag har kunnat ligga och vila..







2014-10-02 @ 20:45:07 Permalink AllmÀnt Kommentarer (1)



Kommentarer

Trist, Freja ser bÀttre ut sÄ det kanske inte Àr sÄ segt. Hoppas helgen blir bÀttre:)

Mamma (2014-10-03 @ 09:42:11)


Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: