Hösten är här

Vilken skillnad bara på några dagar. Nu är det riktigt ruggigt ute.. Jobbigt när man ska ge sig ut men mysigt när man är inne😊

Igår efter jobbet åkte jag hem till Sara och Ossie.
Vi har ju som tradition att laga mat ihop och igår gjorde vi torsk med äggsås.. Såååå gott och evigheter sen..

Idag va jag ledig. Hämtade Max efter lunch för ett litet läkarbesök. Blev en fika på jobbet efteråt..
Lämnade av Max igen. Underbart att få hänga lite med honom.
Åkte och handlade och lagade en jättegod laxrätt som va lättlagad. Det gillar vi😄

Bakade tårtbotten till Frejas födelsedag nästa vecka.. Har redan bestämt vilken tårta det blir men får se om jag tagit mig vatten över huvudet..

Hem till Jossan en sväng och sen vidare till Ida och Oskar..
Och så va den lediga dagen förbi😊











2014-10-09 @ 22:57:39 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ja vi möter hösten snart. Goa killen mysigt med bonustid. Lät gott. Lycka till med tårtan😍

mamma (2014-10-10 @ 10:58:58)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: