Ingen rolig prognos för framtiden

Började med att lämna Max och Freja på dagis. Jobbade bara några timmar för hade möte inbokat. De ringer från Max skola och berättar att han har trillat och slagit huvudet i asfalten från lite högre höjd..
Fick hämta honom. Mamma fick komma in tidigare så jag hann till mötet..
Pratade med 1177 som tyckte att vi skulle åka in med honom eftersom han hade vart jättevirrig precis efteråt.
Christopher åkte dit med honom men tack o lov bara en bula och att vi skulle hålla honom under uppsikt..

Ikväll hade jag tid på Ortopeden för invaliditetsintyg.
Har ju alltid vetat att det är en stor skada jag har men idag fick jag verkligen svart på vitt..
Det första han sa va attjag måstenyta jobb för mitt knä kommer inte fixa i längden med den belastningen det innebär.. Mina ledytor slits väldigt mkt vilket ej är bra. Han sa att jag måste tänka steget vidare. Knät glappar och är instabilt och det kommer försämras med tiden och troligtvis leda till artos..
Så kändes inte så kul att höra. Jag har som sagt inte riktigt tänkt så långt utan bara för stunden att man vant sig vid hur det är nu...

Kvällen avslutades iallafall bra med mys i soffan😊





2014-10-15 @ 21:22:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: