Vintertid

Ja man tjänade ju en timme inatt men tycker man blir knäpp av omställningen och har bara sovit 5 timmar inatt..

Igår va det fullt upp..
Sov länge sen åkte jag o hälsade på Camilla och tjejerna några timmar..
De har växt som bara den..

Åkte hem till Sara för att laga lite mat o kika på Så mkt bättre.
Det blev en supergod wook gryta..

Hämtade upp Magnus efter att det va slut.. Tog en cider här hemma innan vi gick ner till Pm och Tak.
Blev en kul kväll och träffade en hel del folk jag kände.

Började dagen idag med brunch på Deluxe med Carolina, Oskar o Staffan..
Supergott..
Åkte och handlade sen åkte jag ut en sväng i Bokhultet. Superhärligt väder..

Nu börjar trötthet och huvudvärk höra sig påminnt så blir soffhäng resten av dagen..
Imorgon kommer äntligen kidsen💗






2014-10-26 @ 15:58:31 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Mysig helg du haft. Första dagen brukar det märkas sen är det som vanligt igen tycker jag. Härlig söndag var det och kanon bild åå dig. På tisdag får vi också träffa godingarna 😍

mamma (2014-10-26 @ 17:39:42)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: