Ät rätt håll

Peppar peppar mu börjar det ordna upp sig.
Jag hostar o snorar fortf men är hyfsat pigg så det går att jobba iallafall..

Max har haft långvarigt kör i magen så idag va första dagen han va i skolan.
Mamma o pappa va snälla och hade honom igår så jag kunde jobba..

Jag och Freja va hos Frisören i tisdags.. Nästan alla lockar är borta😔
Men det va välbehövligt.. Nu är det jämntjockt och fint och går hur bra som helst att borsta.. Och det blir lite lockigt när det är fuktigt.
Efter va vi en sväng hos Sara o Ossian.
Annars har det inte hänt så mkt.
Imorgon är det redan fredag..
På Söndag ska Max ha kalas för mågra kompisar. Behöver jag säga att han räknar ner dagarna😄

 


  













2014-09-04 @ 23:17:35 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Vart har du köpt Max skor? Superfina 😄

Jonna (2014-09-05 @ 12:20:45)

Jonna: dom är köpta på skopunkten. Tyckte med dom va superfina😊

Johanna (2014-09-05 @ 22:46:22)

Jätte fin i håret. Super snygga skor. Så kul med kalas😍💙💖

mormor (2014-09-06 @ 09:41:33)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: