😔😔😔

Ush fy vad denna veckan med barnen gick fort.
Hade dom bara hemma 3 nätter😔

Vi har ändrat chema på jobbet så jag jobbar både lördag o söndag. Så tanken va att dom skulle va på dagis halva lördag sen hem till lessebo och va där till söndag. Jag va bjuden på dop i lördags till jenny o Marcos son. Och eftersom jag jobbade till 15.30 och dopet va 16 hann jag inte ta med barnen. 
Men eftersom jag vabbade med Max i fredags körde jag hem dom till Lessebo redan i fredags kväll så att jag kunde jobba helgen.
Och eftersom jag börjar vid 6 imorgon va jag tvungen att lämna redan ikväll hos C.. Ushkänns som man knappt har träffat dom😔 Freja va så söt och sa: åh mamma vad jag kommer älska dig.. Hon menade sakna dig😊

Det va kaos på jobbet i lördags så man stressade som bara den.. Sen hade jag 15 min på mig att duscha o byta om innan jag skulle iväg till dopet så när jag väl kom dit fick jag ett migränanfall.. Försökte ignorera det men va tvungen att åka hem.. Fick även ställa in resten av planerna för kvällen.. Fy fan vad jag hatar när man får så ont😔 
Lyckades somna efter några timmar och vaknade piggare idag..

Det va desto lugnare idag på jobbet vilket va skönt..
Mamma o pappa kom in med barnen och åt kvällsmat så jag fick pussa lite på dom innan jag lämnade dom hos C.
De hade som vanligt haft det bra förutom att Freja hux flux fick 39 graders feber efter en stund på lekplatsen...









2014-09-21 @ 21:41:41 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Kan du inte jobba dom helgerna du inte har barnen i stället. Dom får ju knappt träffa dig alls ju

Anonym (2014-09-21 @ 22:08:58)

Jag gjorde det innan men vi har ändrat chemat men detta händer bara var 6:e vecka och denna veckan va tack o liv ett undantag. Har kväll o helgdagis som dom älskar att gå på så det löser sig smidigt ändå😊

Johanna (2014-09-22 @ 05:20:16)

Blev mysiga dagar. Tråkigt att Freja fick feber, men var ju pigg sen på söndag morgon. Kram:)

Mormor (2014-09-22 @ 09:49:24)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: