Lördag

Igår jobbade jag till 15 sen satte jag mig en sväng ute på trappan i solen. Heely underbart.
Känns så konstigt att sluta tidigt em fredag, vara ledig i helgen och även vara barnledig.
Vi har bytt chema på jobbet. Innan jobbade man varannan helg bara ena dagen men nu jobbar vi var tredje och då båda dagarna. Mkt skönare och man kännet sig ledig på ett helt annat sätt..

Åkte hem till Sara och Ossian. Lagade mat och tog det lugnt. Tyvärr fick jag världens huvudvärk och va tvungen att åka hem redanvid 22.
Ossian är så himla mysig. Alltid lika glad.. 

Idag hjälpte mamma o oappa mig att hämta sängen som Max ska få.
Tack morfar för lånet av bilen och tack Camilla igen för lånet av släp.
Det blev jättebra och både Max o Freja kommer nog som sagt bli nöjda på måndag😊

Åkte hem till Sara igen idag gör att hjälpa henne äta upp resterna av maten igår.
Blev att jag stannade tills nu ikväll.
En skön lördagsem. Hennes kompis Carolina kom oxå förbi på en liten fika..

Hade egentligen tänkt att besöka tak med Jossan men det regnar ute så blir nog bara lugn kväll i soffan..










2014-09-13 @ 20:12:18 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Så söt och så lik mamma Sara. De blir säkert glada och förvånade över sängarna.

Mamma (2014-09-14 @ 10:55:46)

Så mysiga dagar vi haft :-)

Sara (2014-09-15 @ 19:21:39)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: