Bebisbesök

Startade Söndagen med en härlig frukost innan vi begav oss ut på en promenad längs med ån..
Hem för att äta lite lunch och så lite slapp i soffan framför en film.
Sara följde mig till stationen o tåget va till o med på stationen innan det skulle avgå så kunde gå in o hitta min plats.. Och precis i tid rullade det hem mot Växjö.

Igår hämtade jag hem kidsen.
Mamma kom oxå eftersom jag jobbade tidigt idag.
Idag efter jobbet kom Alex o Vera och hälsade på. Har ju inte träffat dom sen hon kom. Sååå söt och barnen va väldigt nyfikna på lilla kusinen😊















2015-04-28 @ 20:02:07 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Trevligt att också jag fick träffa henne. Härligt och se Max så intresserad av henne. Kanon bilder på kusinerna, så söta:)

Mamma (2015-04-29 @ 10:25:04)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: