Liseberg

Vaknade av att frukosten stod framdukad. Lyxigt värre.
Patrik va så söt. Han hade googlat fram ett glutenfritt bageri här i Gbg o frågade om jag ville åka dit.
Jag köpte världens godaste vaniljbulle!!!
Och så lite till😊

Vi åkte hem o åt lite lunch.
Vid 15 skulle de på babysim så då mötte jag upp en kille jag lärt känna. Vi gick en sväng på Liseberg. Sara o Patrik mötte upp oss när de va klara så körde vi 5-kamp. Det blev Balder 2 ggr. Shit hade glömt bort hur härlig den va😄

Efter några timmar drog vi oss hemåt och fixade mat o slängde oss i soffan..

Imorgon blir det nog en liten sväng på stan innan jag förhoppningsvis sätter mig på ett tåg vid kl 16.















2015-04-25 @ 23:24:24 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vad kul att ni åkte dit och så du fick smaka lite nytt:) trevlig efterm o kväll även fast det kom regn, ingen kö på Liseberg.:)

Mamma (2015-04-26 @ 10:06:12)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: