Skön lördag

Hämtade kidsen för lite simskola.
Har ej vart på 3 ggr nu och det va superhäftigt att se hur Freja hade utvecklats. Från att ej vilja doppa huvudet till att va som en fisk😊
Max hade tappat sin tredje tand och va superstolt😄

Det blev glass i solen efteråt innan jag lämnade dom igen.

Gick runt sjön med en som heter Mia. Det är så skönt att jag fixar det. Ja det är ju inget jättetempo.. Hade skyddet på så inte knät svullnar så går det bra.

Ikväll va det grillpremiär hemma hos Jossan o Rickard.
Grillade olika korvar och så god sallad till det..

Matkoman slog till så det va 2 tröttkepsar som låg o päste på soffan😊

Imorgon tänkte jag ha en liten fix o städdag innan jag hämtar barnen på kvällen👏👏











2015-04-12 @ 00:05:23 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Så duktig tjej härligt. Stolt Max tredje tanden. Toppen att du klarade så långt. Så mysigt med första grillningen. Härligt och få hem barnen ikväll😚💑👍

mamma (2015-04-12 @ 10:02:48)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: