Tandfen

Max tappade ju sin tredje tand i lördags men han lyckades tappa bort den.
Då blir det ju inte så lätt att lämna till tandfen..
Men då kom han på att man kan ju rita en tand😊 så det gjorde han. Freja bestämde att det skulle vara blod på oxå.. Så nu ligger den där och väntar😄

Jag hämtade dom igår kväll..
Innan dess hade jag en riktig fixardag.
Tränade, handlade o lagade mat. Tvättade städade och putsade fönster.. Riktigt skönt med såna dagar..

Igårkväll när jag hämtat dom va det ju Lakers på tv så dom fick sitta framför tv: n och äta..
Max va så jäkla söt..
Han frågade varför dom inte snubblade på isen😄

Freja va oxå jättesöt..
Idag på väg till dagis pratade vi lite allmänt så gick vi förbi en volvo och hon säger: en sån volvo har gammelmorfar, och direkt efter det säger hon: Jag älskar alla mina föräldrar💗 alltså menade hon att hon även älskar gammelmorfar😊

Ikväll va vi o handlade skor o gummistövlar.. Man blir ju ruinerad😳 men men ett måste så då är skopunkten bra👍😊

Förresten drack jag kaffe för första gången i mitt liv idag och tyckte det va gott.. Iofs va det bara hälften så mkt kaffe och milda bönor med mintchokladsmak men ändå😄

Imorgon kommer mamma o pappa o sover här eftersom jag börjar tidigt på Onsdag. Barnen längtar redan







2015-04-13 @ 21:13:09 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Oh så härliga och underbara kommentarer från älsklingarna, vi längtar också. Så duktig du varit. Jag var äldre än dig när jag började med kaffe du gillar nog det för det är gott😊💑

mamma (2015-04-13 @ 22:27:58)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: