Vilken dag

En seg jobbhelg är nu över.
Mamma o pappa hade dom i lördags så de kunde gå på simskolan.
Lämnade barnen på söndagkväll och efter det va jag hemma hos Sara o Mike och kollade på hockeyn..
Det är riktigt spännande nu..

Idag har jag vart ledig..
Underbart vårväder. Tyvärr va jag tvungen att gå på ett personalmöteem vi satt iallafall ute..
Mötte upp Jossan efter det och satte oss vid Växjösjön och käkade glass..
Det va heeeeeelt underbart.. Solen bara gassade..

Imorgon jobbar jag sen åker jag äntligen till Göteborg för att hälsa på Sara o hennes familj.. Längtar som bara den☺️














2015-04-21 @ 23:32:19 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Kul för de att äntligen få åka buss. Mysig dag vi hade och kul o se hur duktiga de var i simskolan. Vi hade också tur med vädret,glass och promenad i solen. Ha det så kul i Göteborg🍦🌞

mamma (2015-04-22 @ 09:58:57)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: