Ledig dag

Har haft en skön dag i solens tecken.
Blev några timmar i trädgården innan jag mötte upp Alexandra och Vera.
Köpte med mig sushi och satte oss vid sjön. Vera va på strålande humör..
Blev även en glass innan vi drog oss hemåt.
När jag kom hem satt Hanna grannen ute. Gjorde henne sällskap och även hennes kille Oskar anslöt. 
De flyttade in för ett år sen ungefär men man har inte träffat dom så mkt.
Supertrevliga. Vet jag har sagt det men jag trivs så jäkla bra här i huset..

Imorgon är det kvällsjobb sen även lördag söndag..





2015-08-20 @ 20:37:55 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Så söta på bilderna. Fin ledig dag innan jobb helgen😘🌞

Anonym (2015-08-20 @ 23:50:04)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: