Fortsatt sjukstuga

Usch det va segdraget. Freja är fortf inte bra. Inget mer kräk men feber och hängig.
I måndags hade vi pyamasparty i vardagsrummet och sov i soffan allihopa.
Ville inte böka med att flytta på Freja.

I omsdags gjorde vi pepparkakshus.
Köpte fel sats. Trodde att det va ett färdigt hus men visade sig att det bara va degmix så fick göra allt.. Så det syns ju om man säger så😄

Idag har mamma o pappa haft Freja så jag kunde jobba och hon följde med dom hem. Det stod en fin blomma vid min dator idag av min söta kollega Gina som tack för att jag hade lite förfest hemma i fredags.

Max o jag passade på att åka och handla. Det är något han vägrar när båda är med..

Usch är jättetrött o dax att hoppa i säng..
Redan fredag imorgon. Skumt..
Blir tacofredag som vanligt😊















2015-12-03 @ 21:45:25 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Trist sjuk igen och verkligen segt. Vaknade idag med rött och lite kletigt öga. Huset blev fint. Mysigt för Max och bara va med dig, ses i efterm😷😞😍

Mamma (2015-12-04 @ 11:06:58)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: