Söndag igen

Jaha då va det redan Söndag igen.
Hade en supermysig kväll i Onsdags. Och herregud va mkt gott vi käkade🍬🍭

I fredags körde vi AW på Deluxe. Jag, Jossan och Carolina. Gick även vidare en sväng till Tak innan vi pös hem.

Igår va en riktig slappardag. Fixade lite sen låg jag i soffan och kikade på Bron. Har inte sett den innan men fastnade verkligen för den.

Va hemma hos Ida på kvällen.
Idag va jag på simskola med Freja. 
Det går sådär. Hon började ju i fortsättningsgruppen denna terminen. Va jätteduktig fram tills hon skulle flyta på rygg och kom under vattnet och fick panik.
Hon bytte till nybörjargruppen nu men hon är fortf jätterädd😔
Tänkte att vi åker till Kaskad nästa helg och provar lite då.

Har handlat och fixat matlådor hela em.
Blev både flygande jakob och köttgryta med äppel och lingon så nu klarar jag mig ett tag☺️
















2015-12-13 @ 19:23:41 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Mysigt du haft. Oh så mycket gott. Söta små godingar. Hoppas det löser sig för Freja😘🎅🐷🌲🍬🏊

Mamma (2015-12-14 @ 16:18:52)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: