Badkaos

Det va glada barn som man fick hem igår.. Nöjda över sina presenter.. Innan Max öppnade sa han: åh mamma jag önskar det är ett Star Wars lego😊
Han va så söt och gick o hämtade Lonte  hans gosedjur så höll han för ögonen på honom och sa: lonte nu får du inte titta det är en överraskning😄

Tyvärr blev det en lite jobbig em och kväll.. Freja vägrade låta mig bygga Lego med Max och han blev ledsen.. Tycker det är asjobbigt rent ut sagt att bara ha 2 armar..

Likaså idag i simhallen.. En vill vara i det varma och en i det kalla och båda blir ledsna..

Vi åkte så vi va där vid 10 när det öppnade.. Redan då va det fullt med folk... Självklart visste jag att det skulle va mkt folk men inte riktigt såhär mkt..
Thilda kom efter en stund med barnen..

Vid 13.30 va vi mer än trötta och drog oss upp.. Freja däckade efter 2 sek i bilen..

Ikväll fick jag o Max äntligen lite tid till att bygga Lego och nu är vi lite mer än halvvägs.. 
Han bär runt på legot hela tiden😊

Imorgon är det jobb igen.. Max skulle bowla med fritids.. Kul..
Så skönt nu med lov att man inte behöver upp så tidigt på morgonen..











2015-02-17 @ 19:49:53 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Sötnosar och härliga Max med Lonte. Inte lätt med så olika viljor, hade varit bra och kunna dela på sig ibland. Spännande och bowla😄🙋🙆💞

mamma (2015-02-18 @ 09:54:09)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: