Fullt ös

Tog lite sovmorgon och åt frukost innan jag begav mig upp o handlade på Maxi. Alltid skönt att handla hem innan kidsen kommer så man slipper dra med dom i affären.. Inget man gör frivilligt med båda iallafall😊

Plockade upp Jossan för träning på kliniken. Känns grymt skönt att få till 3 pass i veckan👍

Hem och lagade supergod panerad spätta med pressad potatis och aioli..

Har tvättat hela dagen . Plockat o städat och vips så va kl 18 och jag hämtade kidsen💗


Har en snosande Freja bredvid mig i sängen. Hon brukar inte få somna i min säng men ikväll va hon jätteorolig.. Brukar va så första dagen vid bytet. Så hon fick somna i min säng o då slocknade hon efter 2 sek..

Budade hem en baddräkt till Freja idag oxå som hon kommer bli mer än nöjd över😊 Max får gå om nybörjargruppen då han inte är mogen för nästa steg än så jag hoppas få med Freja i samma grupp oxå.. 






Natti natt



2015-02-01 @ 22:19:38 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Duktig med träning. En gullefia som säkert blir superglad. Ses ikväll kram.

Mamma (2015-02-02 @ 09:58:11)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: