Jobbhelg

Helgen har rullat på i full fart..
Fredag va supermkt på jobbet.. Och igår ännu mer.. Alla💗dag så alla skulle handla bakelser..
Det va fullt ös non stop i 8 timmar..

Åkte direkt hem till Sara o Mike efter jobbet.. Hade jag satt mig i soffan hade det vart kört😊
Härligt att få mysa lite med Ossie..

Åkte vidare hem till Ida och Oskar.. Vi käkade pizza och kikade Schlager.. Katastrof alltså!!!' Vilka kassa bidrag...

Idag va det jobb igen och nu är jobbhelgen avklarad.. Nu är man ledig kommande 2 helger.. Underbart..
Längtar sjukt mkt efter barnen. Jobbar till 13 imorgon sen hämtar jag dom👏👏
Ska bli så kul att se deras reaktioner när de får se vad jag har köpt i Ullared..
Köpte även Krakel Spektakel idag på Maxi.. Freja älskade den filmen..

På tisdag är vi lediga så då tänkte vi åka till Kaskad. Ev följer Thilda och kidsen med..








2015-02-15 @ 20:00:30 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Härligt och få hem barnen:)

Mamma (2015-02-16 @ 10:09:15)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: