Redan Söndag👎

Igår hade Max lekdate med Elian en kompis från tidigare dagisavdelning.
Han va här några timmar sen stannade hans mamma på fika.
Vi åkte och köpte lördagsgodis och så blev det slapp i soffan resten av kvällen..

Trots att jag tänkte i tisdags att jag ALDRIG mer skulle åka till Kaskad under ett lov så bestämde jag mig för att åka dit med kidsen idag.
Och vi hade världens mysigaste dag.. Inte alls lika mkt folk och barnen va på strålande humör..
Vi hann med några omgångar bubbelpool oxå.. Såååå skönt..
Jag gillar verkligen Kaskad mkt bättre än Växjö.. Det är mkt enklare för mig att åka dit själv. Lättare att ha en översikt på båda 2 när det inte är så stort och den varmabassängen är helt underbar att vara i😊

Usch redan måndag imorgon👎 Veckan har gått alldeles för fort😔









2015-02-22 @ 19:56:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Många mysiga dagar ni haft. Världens sötnosar😍😍💑

mamma (2015-02-22 @ 21:54:45)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: