Simhallen

Igår kom mamma in och sov hos oss eftersom jag började tidigt idag..
Jag gick till jobbet eftersom mitt cykellås hade frusit. Trots att det va -6 grader va det jätteskönt och man vaknade till..
Mamma o Freja va och åkte lite pulka och tog även en fika hos mig..

När jag kom hem väntade det supergoda wallenbergare😊

Mamma åkte hem och vi packade badväskan och åkte till simhallen..
Först va vi helt själva men allteftersom fylldes det på med folk. Vi va där nästan 3 timmar så nu sitter vi lagom trötta i soffan och myser. 
Lyckades förresten boka in både Max o Freja i samma simskolekurs som börjar v 9👏

Imorgon jobbar jag kväll så funderar på om jag o Freja ska äta hotelfrukost igen😊











2015-02-03 @ 18:55:31 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Mysig dag. Härligt med simskola, Freja är ju som en fisk i vattnet😊🐋🐟

mamma (2015-02-04 @ 10:50:20)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: