Härlig dag i simhallen

Vi åkte till Simhallen när de öppnade vid 10. Jag tog inte med badkläder för tänkte att jag kan ju ändå inte ha båda själv i äventyrsdelen så vi höll till i barndelen. Tog lite glasspaus och badade lite till. Efter 2 timmar tänkte jag att nu kan vi nog ge oss hem. På väg till duscharna skulle jag bara visa Freja vart Max håller till med simskolan och då visar det sig att de har hela varma multibassängen öppen för allmänheten vilket typ aldrig händer.. Typiskt.. Så vi gjorde en heldag av det istället.. Åt där och va kvar till nästan 15.30.
De hade hur kul som helst och de har verkligen nytta av varandra..

Imorgon är det jobb igen











2015-01-06 @ 21:32:09 Permalink Allmänt Kommentarer (4)



Kommentarer

Vilken dag för er, skönt o va ledig och kunna tillbringa en dag i simhallen. Kram små fiskar:)

Mormor (2015-01-07 @ 11:03:11)

Sötisar! Vi tänkte med testa simhallen ngn dag. Tror du Arvid är för liten för barndelen? Kram!


URL: http://erikasblogg.se/
erikasblogg.se (2015-01-07 @ 12:19:59)

Erika: nej för liten är han absolut inte. Många betydligt mindre småttingar som brukar vara där så åk dit😊 kram

Johanna (2015-01-07 @ 12:40:54)

Erika: nej för liten är han absolut inte. Många betydligt mindre småttingar som brukar vara där så åk dit😊 kram

Johanna (2015-01-07 @ 17:14:48)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: