Härlig start på helgen

Har vart en hel del att göra på jobbet i veckan..
Va hemma hos Ida i Onsdags o kikade på mästerkocken. 
Igår hann jag med ett träningspass innan jobbet.. Känns skönt att redan hunnit med 2 pass denna veckan.

Idag jobbade jag till 13.
Vid 16.30 mötte jag upp Jossan, Cai och Sara för afterwork på Kafe Deluxe.
Supergott..
Jag o Sara gick vidare till bio. Vi såg Micke o Veronika. Jättemysig film..
Den va slut redan vid 20.30 så åkte hem till Jossan.. Efter ett tag kom Rickard hem med ett gäng kompisar.. Satt o snackade ett tag innan gäspandet tog överhanden..
Ska hoppa i säng nu för ska ta Max till simskolan imorgon..
På kvällen är jag bjuden hem till Malin för mat och tjejhäng.. Härligt..

Natti natt







2015-01-31 @ 00:00:48 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Trevlig och mysig start på helgen😄😍

mamma (2015-01-31 @ 12:08:04)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: