Ledig tisdag

Det va 2 slitna som steg upp i söndags. Blev inte mkt sömn för varken Freja eller mig då hon va så täppt i näsan och vaknade konstant..
Det blev en lugn Söndag innan jag lämnade barnen hos deras pappa på kvällen eftersom jag började tidigt igår..

Åkte hem till Sara o Mike igår em. Vi lagade supergod kycklingwok..

Idag har jag vart ledig. Kände att jag ville göra något så blev en tripp till IKEA. Målet va en lampa till sovrummet men hittade en massa annat skoj istället.
Nya påslakan o handdukar osv..
Har precis vart o tränat med Jossan och slängt mig i soffan med en smoothie.
Snart dax att hoppa in i duschen sen fixa iordning här hemma😊









2015-01-27 @ 16:41:56 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Kul med utflykt och med lite nytt. Ha en bra vecka kram😊

mamma (2015-01-28 @ 08:02:59)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: