Sjukling

Det va fullt ös igår på jobbet.
Hämtade barnen på dagis. Hem och försöka varva ner för att gå upp tidigt idag. Skulle lämna vid 07:00 ca. Hade ställt kl på både 06:20 och 06:30. Vid 06:37 vaknar jag av alarmet ringer.. Jag har alltså snoozat i nästan 20 min utan att höra det😳 Upp och hoppa..
Tack o lov så skulle de äta frukost på dagis..
Det va snälla barn som gjorde som mamma sa så vi hann i tid..

Det va fullt ös på jobbet idag oxå..
Hade mina aningar om att Freja inte skulle vara helt 100 när jag hämtade henne..
Hon har vart småkrasslig senaste dagarna upp o ner.. Inatt svettades hon så hela sängen va blöt.. Och nu ikväll hade hon 38 grader..
Så imorgon blir det vab innan jag lämnar dom till C imorgon kväll..
Ush redan denna veckan har gått😔 









2015-01-24 @ 20:48:18 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Får max vara på "dagis" på kvällar och helger när du jobbar eller finns det fritids som håller öppet på helger och kvällar med? Bara lite nyfiken på hur det funkar för jag är på väg att bli ensamstående med 3 barn😔

Anonym (2015-01-25 @ 19:33:41)

Ja jag har dom på kväll och helgdagis där även Max får gå. Hade aldrig klarat det annars. Innan jobbade jag aldrig helg när jag har dom men nu har vi gjort om schemat. Vet ej om du bor i Växjöen dagiset jag har dom på heter Björken. Hoppas det löser sig för dig

Johanna (2015-01-25 @ 20:11:53)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: