Tyst

Har vart fullt ös i veckan så har ej hunnit med eller haft orken till att blogga.

Förra lördagen va vi ju i Lessebo. Mamma o pappa hade gjort supergod mat. Oxfile med kantarellsås och sen citronfromage till efterrätt.
Mona,Bertil, Bosse bus och gammelmorfar va oxå där.

Lämnade barnen i måndags som vanligt.
Har fått till några träningspass och även vart hemma hos Camilla, Henke o tjejerna.

Usch såg dokumentären rakt in i hjärtat nu i veckan. Handlar om hjärtsjuka barn som är inlagda på avd 67 i Lund. Samma avdelning som Max va inlagd på när han opererades. Jag blev själv chockad hur påverkad jag blev av att se det. Alla minnen kom tillbaka.. Man kände igen alla rum, korridorer och omgivningar.. Tårarna rullade konstant..
Inget man önskar någon annan får uppleva.. Men vilken kämpe han va💙
 
Idag va jag på simskolan med Max. Det va som vanligt glass efteråt med Lowe och Jonna. 
Lämnade Max och åkte hem till Sara o Ossian för lite lunch.
Nu har jag precis fixat iordning mig och ska om en stund bege mig bort till Jossan för fördrink med tjejerna innan vi ska till Izakaya Moshi och äta och sen Tak efter det💃















2015-01-17 @ 17:00:01 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Blev en trevlig helg. Och morfar har mormors dress på sig som Freja sa. Ja vilken kämpe Max har inte kunnat titta på programen. Nyklippt ser jag gott med glass. Ha en trevlig kväll😊💞🎵🍹

mamma (2015-01-17 @ 17:32:10)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: