Veckan som gått

Usch vilken vecka!!
Det har vart kaos på jobbet hela veckan.. Kassor som strular o en massa annat som inte flyter på så har vart helt slut..
Har börjat 6 4 dagar på raken nu så ska bli underbart stt få sova längre än till 05 imorgon😊

I måndags va jag o träffade David, Alex o lilla Vera.. Såå söt och sååå lik David😊

I onsdags hämtade jag barnen på dagis o körde ut dom till Lessebo där de va tills idag då jag jobbade tidigt.
De har plockat en massa blåbär. Särskilt Freja.. Hon följer i mina fotspår och följer med..

David, Alex o Vera kom på fika idag.
Härligt att få träffa dom igen.
Från kl 15.30- 20 va vi ute i trädgården. Freja hoppade studsmatta hela tiden..
Vi grillade med Birgitta o Daniel..
En superhärlig solig kväll☀️

Imorgon kommer Max kompis på ett efterlängtat besök..

















2015-07-24 @ 22:22:15 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Hoppas det blev sovmorgon, häe
r sov de till 8 halv9. Mysiga dagar vi hade här med dom. Kul och se hur roligt och duktig med plockning Freja var. Hon stoppade bara i spannen inget i munnen. Max också var ju med hamnade nog mest i munnen.😍🍈🍓

mamma (2015-07-25 @ 08:14:59)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: