Ölands Djurpark

Vilken dag vi hade😊
Heeeelt underbar.. Kunde nog inte vart bättre. Strålande sol och 24 grader varmt..
Vi kom dit lite innan det öppnade så vi passade på att ta en fika.




Vi började med vattenlandet. Va helt själva där i nästan en timme.














Efter det gick vi till Karusellerna. Max har ju aldrig åkt innan så visste inte riktigt hur det skulle gå. 
Men han åkte verkligen ALLT😊 
Radiobilarna, spöktåget, bergodalbana, virvelvind och till sist drog han med mig i världens snurrkarusell.  Jag hatar verklighen sånt som snurrar runt runt.Jag gallskrek och alla garvade åt mig. Max sa bara under tiden: mamma det är inte läskigt det är bara roligt😄












 Vi va där från 10 när det öppnade till 17 när det stängde😊 
Som sagt en heeeeeelt underbar dag och jag hade minst lika roligt som Max..

Vi hämtade Freja i Lessebo. Hon hade oxå det bra..
Nästa gång är det hennes tur att följa med.



2015-06-14 @ 16:32:26 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vilken tur med vädret och lite folk. Och så kul att Max gillade så mycket och han som brukar vara så försiktig. Tror också Freja hade kul med lek i vattenspridare och annat😊

mamma (2015-06-14 @ 20:57:12)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: