Sjukstuga i det fina vädret

Kände mig supertrött igår. Somnade i soffan framför barnprogrammen. Trodde bara det va för att jag börjat tidigt men idag vaknade både jag o Freja febriga😔
Ingen ork i kroppen o öm i halsen. Hoppas verkligen vi blir pigga tills helgen då jag har tänkt att ta Max till Ölands Djurpark. Det blir nog enklast att ta dom var för sig. De är så otroligt olika i sättet vad de vågar. Så att åka dit själv med båda kommer bli kaos.. En som vill och en som inte vill och omöjligt att dela på sig.. Så blir det lite egentid oxå..
Så håller tummarna att vi sover bort skiten..

Idag tog vi första jordgubbarna från plantan på balkongen. Herregud vad goda de va.. Och vad det har hänt grejer bara på några timmar.. Det skiljer endast 7 timmar mellan bilderna😊

Nehe nu ska jag hoppa i säng😴








2015-06-10 @ 21:05:34 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Trist och va sjuka, krya på er. Kanon med jordgubbarna. Har Freja hittat tröja i säcken från Wahlund och Nilsson?

Mamma (2015-06-11 @ 11:37:39)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: