Veckan som gått

Har inte haft orken till att skriva så nu är det en massa att ta igen😄

Förra lördagen va ju kusinerna här från Helsingborg. Barnen hade superkul ihop. De stannade på tacos.
På söndagen jobbade jag halvdag sen va det dax för kalas för Max på bowlinghallen. Han hade haft superkul.
Jag o Freja åt på Mc Donalds under tiden.

I tisdags va det sommarfest på Frejas avdelning. Ösregn tyvärr men hon va glad för det😊

I fredagd va det ääääntligen sommarvärme. Lade mig i trädgården innan det va dax för afterwork på PMed Jossan, Carolina och en kompis till Jossan..
Vi satt ute. Riktig sommarkänsla men blev blåsigt efter ett tag så fick flytta in..

Igår ringde C på morgonen o bad mig hämta barnen för han har åkt på ryggskott.. Vi åkte ut till Tolg o hälsade på.

Idag blev det en tur till IKEA..
Här kommer en massa bilder






























2015-06-07 @ 20:30:22 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Härliga bilder. Kusinerna hade verkligen kul, de träffas ju inte så ofta mysig lördag. Härligt med sol i helgen. De gillar Tolg och få åka fyrhjuling. Kul med kalas för Max. Härlig glad tjej på sommarfest:)

Mamma (2015-06-08 @ 11:23:25)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: