Avslutade veckan med huvudvärk

Har vart tyst några dagar pga seg jävla huvudvärk.. Jobbade kväll på fredagen.
Och direkt efter att jag slutat jobba på lördagen slog migränen till👎 
Så jäkla segt.. Va jättedeppig eftersom det va sista kvällen vi kunde mysa på veckan. Lämnade ju kidsen redan i söndagskväll eftersom jag började jobba tidigt igår..
Så alla gick och lade sig redan 19.30 i lördags.. Freja tyckte iofs det va väldigt mysigt och konstigt😄

Va heeelt slut igår när jag slutade vid 13.
Satte mig i solen en stund med en bok och varm choklad.. Gött!!

Idag har jag vart ledig.. Första dagen på länge utan huvudvärk oxå👍 
Färgade håret..
Solen kom fram en sväng och jag gick en sväng i Bokhultet. 
Superskönt..

Nu väntar jag på att Carolina ska hänta upp mig. Vi ska käka på burgarstället. Mums mums😊








2015-03-10 @ 17:10:20 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Fin i håret. Skönt i solen och ladda lite. Mysig bild på Freja och dig. Kan bara se texten från bloggen i telefonen ej bilderna. Vet ej vad som hänt. Men funkar i iPad.

mamma (2015-03-11 @ 11:14:53)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: