Dax att ta tag i det

Usch har tappat träningssuget totalt. Har inte tränat på 5 veckor men i morse tog jag mig i kragen och åkte iväg till gymmet.. Hoppas verkligen inte det behöver dröja 5 veckor till nästa vecka..

Åkte en sväng till samarkand och shoppade 2 par nya vårskor.. Ett par nya låga converse och ett par svarta låga skinn sneakersaktiga..
Jossan hängde oxå med..

Annars har jag bara plockat o tvättat o fixat inför kidsens ankomst. Hämtade dom ikväll.. Underbart!!
Max ville rita Darth Vader😊
Max körde världens skönaste dans moves innan.. Jag kan ej lägga ut det här men har lagt ut det på min insta. Leta upp mig om ni vill. Heter glutten81









2015-03-15 @ 21:05:39 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: