Ledig tisdag

Det va nyfikna kids som vaknade idag för att se vad tranan hade kommit med😊

Freja fick nya skor och Max fick lego.

Efter lunch va det dax för bio. Vi va nästan själva i salongen. Superskönt.
Jag tyckte den va sådär. Lite småseg men barnen gillade den..

Idag kom hyresvärden och satte in den nya spisen.. Sååå skönt med en ny och fräsch.. Den andra va från 91 när huset byggdes så det va dax😊

Imorgon är det jobb igen plus på torsdag sen är det ledigt fre-sön. Underbart.

Tog en så mysig bild på mig o Freja igår när jag hade lagt mig. Riktig kärlek💗












2015-03-31 @ 22:27:29 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Mysig dag ni haft och många härliga bilder. Spännande med tranan. Kanon med ny spis. Skönt med ledigt några dagar😊

mamma (2015-04-01 @ 09:54:32)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: