Leos lekland

Har inte riktigt vågat ta barnen själv till Leos eftersom jag ej vet hur pass mkt de kan göra själva men kollade med Christopher o han sa att det inte va några problem. Så vi åkte dit när det öppnade.. De va överallt och va verkligen inga problem så det blir fler ggr..
Jag vågade mig på rutschkanorna eftersom jag hade skyddet på. 
Vi tog en paus och köpte med oss Mc Donalds hem. Hade tänkt att käka där men det va så jäkla lång kö. Skönt med lite paus oxå från allt liv.
Åkte tillbaka en sväng och vid 15 kände jag att nu fick det va nog. Men det tyckte inte Freja..
Hon slängde sig på golvet och gallskrek så jag fick släpa ut henne på golvet..
Hon va sur ända tills vi kom hem..
Vi satte på en film när vi kom hem och man såg hur slut de va båda 2😊




















2015-03-22 @ 19:40:34 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ännu en kanon dag för er, även om Freja protesterade lite. Så kul för de . Hörde båda hittade kompisar. Och att Freja inte bangade för ngt, det var nog tur att jag inte var med😉😚

mamma (2015-03-23 @ 07:59:55)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: