Tisdag

Hämtade kidsen efter jobbet igår. Mamma kom på kvällen lagom till kvällsmaten. Jag jobbade ju tidigt idag..
Hade tänkt åka ut till bokhultet men jag känner mig skitskum i kroppen och ont i halsen så det blev en lugn dag hemma..

Blev lite fotande av Freja. Max ville inte vara med😊
Fick iofs ta en bild när vi passade på att gosa när Freja badade. Hon är VÄLDIGT mammig så jag får knappt mysa något alls själv med Max..
Imorgon hoppas jag på sovmorgon då barnen är lediga från dagis o skola som är stängt. Snälla mamma o pappa tar hand om dom så jag slipper ta ledigt..

Här kommer lite bilder











2015-03-17 @ 20:39:44 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Härliga bilder. Tjusig tjej i balklänning och förkläde :)

Mamma (2015-03-18 @ 15:30:59)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: