Härlig Söndag

Började dagen med att göra något jag funderat på länge: tatuera mig.
Jag vill ha något som är förknippat med barnen men vill ej ha deras namn som alla har. Så hittade denna texten som jag tyckte va fin. Det är ju från en låttext fast jag bytte ut dina mot era..

Efter det åkte vi ner till sjön och åt glass. Superhärligt väder. Vi gick en sväng till Linneparken och även in i Domkyrkan o tände ett ljus för de som ej finns hos oss längre.

När vi kom hem åt vi mat ute på trappan i solen. Nu börjar det äntligen bli lite varmare i luften och det märks att våren är på väg👏🏻











2015-05-03 @ 17:18:59 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Skönt med en solig dag efyer kalla valborg. Härliga bilder på godingarna😚💑

mamma (2015-05-04 @ 07:58:19)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: