Veckan som gått

I Onsdags va det ju dockteater som Max klass spelade upp. Jag är impad över stt han vågade inför så mkt folk. Båda klasserna som är 26 i varje och sen föräldrar o syskon på det.. 
Efteråt samlades vi i klassrummen. eftersom det regnade blev det ingen grillning så det blev rå korv med bröd😁

På kvällen va jag hemma hos Ida en sväng.
Likaså på Torsdgskvällen.
I fredags va jag hemma hos Carolina o Oskar. Några kompisar till Oskar va oxå där. Vi käkade o spelade Buzz..

Igår vaknade man till underbart väder..
Satt på balkongen på fm.
På em blev det trädgården med Birgitta.. Hon tog fram solsängarna så låg o läste där. Hur skönt som helst. Fick lite dåligt samvete när jag hade det gött och hon klippte gräset😄

På kvällen va jag hemma hos Lotta. Åt o drack vin innan vi åkte ner till PM.  Hade en supermysig kväll o va hemma lagom till att slänga på TV:n och se att Sverige vunnit schlagerfestivalen🎉

Nu ligger jag o gottar mig på balkongen. Städ o handling får vänta tills ikväll😊












2015-05-24 @ 11:20:49 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Så duktig kille verkligen också impad. Härligt väder i helgen har det varit. Mysigt du haft med kompisar. Ses i veckan😚

mamma (2015-05-24 @ 19:30:44)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: