Babyshower

Idag va det dax för Hannas min grannes babyshower.
Vi träffades hemma hos hennes vän Karolina. Oj vad hon hade fixat o grejat.
Hade en supermysig em med en massa lekar och grejer😊

Mamma o pappa kom in med kidsen så de va hemma när jag kom hem.
Ikväll satte jag faktiskt upp julpyntet.
Jag tänkte att jag skulle ha det uppe på fredag då kollegorna kommer hit innan julfesten med jobbet.
Men så ville barnen va med när jag skulle göra det så det fick bli ikväll😊🎅🏼












2015-11-22 @ 22:11:45 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ännu en mysig dag vi myste också. Freja älskade den lilla snö som kom och tomtebesöket var också populärt.😍🌞❄🎅

mamma (2015-11-23 @ 17:33:24)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: