Bortskämd

Blev verkligen bortskämd i helgen.

I fredags kväll va jag inbjuden till Jossans svägerska Camilla. 
Vi kikade IDOL och hängde.
I lördags körde jag Freja till ett kalas hos en dagiskompis.
Körde hem till Sara o Mike några timmar där jag blev bjuden på lunch..
Sen på kvällen va jag bjuden hem till Ida..
Kikade på Så mkt bättre..

Har passat på att handla de flesta julklapparna nu och igårkväll slog jag in barnens paletkalender.
Såg en så söt Pixi kalender på Maxi och kunde inte låta bli😊

Freja va på simskola igår. Hon började i fortsättningsgruppen.. Det gick jättebra till en början men sen skulle de flyta helt utan bräda och då kom hon under vattnet och blev ledsen..
Men de va bara 3 st anmälda så det va verkligen lyx..







2015-11-16 @ 20:37:31 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Bra med så härliga kompisar. Mysigt med lite pyssel. Hoppas hon inte vill gå på simskolan nu😊😍

mamma (2015-11-17 @ 10:22:01)

Blev kanske lite fel jag hoppas ju att hon vågar gå😉

mamma (2015-11-17 @ 10:28:41)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: