💗💗💗

Alltså vilka människor det finns!!
När jag hade jobbat klart startade inte bilen. Kl va rätt sent så inte många som va kvar på parkeringen..
Det kommer en tjej som jag frågar om hon har startkablar vilket hon har men hon vet ej hur de funkar.
Det kommer en kille till som hjälper oss koppla, men ändå vill inte bilen starta.
Jag ringer min verkstad och han svarar att han han komma förbi mig ikväll och hämta nyckeln och ta den till verkstaden imorgon..
Då är ett problem löst💗
Sen till nästa: barnen är på dagis o i skolan o väntar på att bli hämtade.
Då säger Karin som hon heter att hon kan köra mig. Så hon är så otroligt underbar och kör mig till dagis. Väntar där medans jag hämtar Freja. Kör sedan hem oss där vi lämnar av bilstolarna och går sedan och hämtar Max..
Alltså vilka underbara människor💗💗💗




2015-11-02 @ 22:11:01 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Helt fantastiskt😊👍👏

mamma (2015-11-03 @ 21:51:57)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: