Veckan som gått

I måndags va jag och hälsade på Sara och fick träffa nytillskottet Elliot.
Underbart att snosa bebis.

I tisdags va Ida och Anna här och pysslade. Gjorde ljusstakar och 3 sorters julgodis.

Har kännt mig risig hela veckan med halsont. Ville ju inte bli sjuk lagom till julfesten med jobbet.

Vi va här innan vi åkte vidare till lokalen där vi skulle va.
Det va jättetrevligt men hade en huvudvärk som kröp sig på och bröt ut till migrän så lagom tills festen skulle dra igång ordentligt va jag tvungen att åka hem.. Skittrist särskilt när man ser alla statusuppdateringar på facebook hur kul det va..

Vaknade lite piggare idag.
Mötte upp Benny som är hemma från Stocholm.
Blev både frukost och sen lunch ihop.
Alltid lika härligt att träffa honom.
Passade på att shoppa lite julpynt till jobbet..
Jag har dragit igång en julpimpartävling på jobbet..
Chefen har flaggat för att hon kommer gå all in så klart man måste slå på stort😄🎄
Ikväll har det vart väldigt lugnt..
Riktig soffhängarkväll..

Imorgon ska jag ta Freja till simskolan sen är det tomtetåget. Dom längtar som bara den..

I fredags va Max på sitt första skoldisko.
Han följde med Melvin hem efter skolan och hade lite fördrink innan.
Han hade haft jättekul men Christopher sa att han tyckte det va jobbigt att behöva gömma sig för alla tjejer som jagade honom😂

Natti natt






















2015-11-29 @ 00:16:50 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Så söt liten kille.fina ljusstakar och ser super gott ut. Trist med migränen. Klart du ska fixa jul på jobbet vem annars😍🎅🌲

Mamma (2015-11-29 @ 19:48:07)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: