Fullt upp

Igår hade jag bjudit hem jobbet på lite kvällsmat. Tyvärr blev en hel del sjuka men vi blev några st iallafall😊
Usch det slog mig när vi satt där att jag inte kommer träffa dom varje dag sen.. Men jag kan ju faktiskt hälsa på..

Idag har det vart fullt ös.
Hämtade Max för att göra kontroll på hjärtat. Han va sååååå duktig. Låg stilla i mer än 1 timme..
Allt såg bra ut👍🏻

När vi va klara blev det Mc Donalds innan jag lämnade på skolan o stressade tillbaka till föräldrautbildningen på BuP.
Idag handlade det om hur det är att vara förälder. Väldigt intressant att höra andras upplever det..

Ikväll blev det startskott för nya vardagen. Att göra matlådor. Har ju inte längre lyxen att kunna ta något på jobbet när man blir sugen..
Så nu är det matlåda som gäller framöver. Gjorde tacopaj ikväll..

Jobbar helgen innan jag tackar för mig på Söndag och hoppar på det nya på måndag😊














2015-10-01 @ 19:54:32 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Superduper killen så duktig, tur han gillar att gå till doktorn. Mysigt du gjort. Ja du kan ju alltid hälsa på. Gott med tacopaj. Ja nu blir det matlådor😊😷😍🍕🍜

mamma (2015-10-01 @ 23:17:10)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: