Pumpa🎃🎃🎃

Dagen kunde ju ha börjat bättre.
Käkade frulle för att sen åka och handla en pumpa till..
När jag är på väg hem bestämmer jag mig för att köra in vid skolan för att kika om Max radiostyrda flygplan som råkade hamna på taket igår när vi va där o flög va kvar..
När jag snurrar runt för att vända bilen börjar det välla ut röken ur motorhuven😣
En kille som har sett det ryka kommer för att hjälpa mig.. Efter ett tag slutar det så han säger att kör du hem bilen( va bara några hundra meter hemifrån) och låt den stå ett tag.. Efter ett tag får jag ett sms från min granne som undrar om det är min bil som står och läcker olja😓
pricken över i:et är att min försäkring inte gäller längre då den är mer än 8 år.. Den är 8,5 år...
Helvete!!!!!!

Så imorgon ska jag ringa verkstaden och se vad han säger😔

I övrigt har dagen vart bra..
Max har haft en kompis här..
Jag gjorde 2 pumpalyktor🎃🎃 

Sen va vi bjudna till grannen Hanna på fika. 

Freja har blivit sjuk och ligger här bredvid mig med 39 graders feber..










2015-10-25 @ 18:20:18 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Jädrans vilka snygga pumpor! Den högra är ju skitläcker! Du är kreativ :) Kram!


URL: http://erikasblogg.se
Erika (2015-10-25 @ 22:02:10)

Usch trist med bilen. Jättefina pumpor. Så synd om lilla Freja. Kul med kompis🎃😍

mamma (2015-10-26 @ 11:50:40)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: