Underbar höstdag🍁🍂🍃☀️

Vilket väder man vaknade upp till☀️
Åt frukost o begav oss sen till Bokhultet. 
Planen va ju att Alex och Vera skulle komma hit men det blev lite ändrade planer så vi åkte hem till dom en snabbis istället..

Blev Mc Donalds. Enkelt o smidigt😊
Färgade håret nu ikväll. Mitt hår växer som ogräs. Trots att det bara är 5 veckor sen jag färgade har jag redan en hemsk utväxt så fixade till det hemma..

Imorgon blir det nog IKEA. Mitt förråd är katastrof. Har länge tänkt att ta tag i det och sortera men har inga hyllor så tänkte åka och köpa 2 lagerhyllor..
Brukar gå bra att ta med kidsen om man mutar med att de får glass när vi är klara😊













2015-10-10 @ 22:20:40 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Tur med vädret när ni var lediga. Så mysigt i skogen🌞🌳💑👍

mamma (2015-10-11 @ 19:15:52)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: