Veckan som gått

Tack o lov fick jag ett bra besked angående bilen. En servoslang som brustit.. 
Några tusenlappar fattigare men betydligt mindre än vad jag hade väntat mig..

I tisdags kväll började jag ta samtal själv. Har kännts bättre o bättre för varje dag.. 

Igår var det min tur att stå för fredagsfikat.. Blev kladdkaka med marianne i. 

Började helgen med Aw på Deluxe med Jossan. En kollega till henne o hans kompis satt oxå med oss. 

Idag började jag dagen med sovmorgon och frulle framför homeland.
Har fixat o donat hemma.
Blev inbjuden till Hanna och Oskar på mat ikväll. Supermysigt..

Imorgon blir det träning och matlådefix..








2015-10-31 @ 23:07:48 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Skönt att det inte var värre. Jättefina kakor, de gillades säkert. Mysigt och trevlig😊👻👍

mamma (2015-11-01 @ 10:03:22)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: