Veckan som gått

Oj vad hände med denna veckan😄
Började veckan med att sitta vid datorn och knappa medans Mattias pratade..
Vi har även vart och kikat på DHL terminalen.
Och i fredags tog jag mina första samtal😱
Började med 2 samtal som va långt ifrån standardsamtal😄 men sen gick det bättre.. Imorgon är sista dagen med teori. 2 veckor ska jag sitta och ta stal med min handledare och sen är tanken att jag ska klara mig själv😊

Va hemma hos Ida o Oskar i fredags och käkade o kikade IDOL.
Annars har det vart slappt. Fixat en massa och lagat matlådor. Fick ihop 12 st idag👍🏻 
Ja har även hunnit med att träna 2 ggr. Birgitta grannen släpade med mig. Känner att jag behöver någon som pushar mig😊

Imorgon är det äntligen dax för kidsen att komma hem💗 Freja fyllde ju 5 förra veckan så blir att fira henne









2015-10-18 @ 21:03:38 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Bra kämpat både med jobbet och matlådorna. Ja nu ska hon minsann firas stora tjejen sötaste 5åringen.😀👍👧🎁🎉🎈🎂

Mamma (2015-10-19 @ 19:48:41)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: