7-åring

Det va en förväntansfull kille som vaknade igår.
Han fick paket av mormor o morfar på morgonen eftersom jag jobbade tidigt.
När jag kom hem blev det kalas. Även gammelmorfar kom in.
Jag hade beställt en tårta från jobbet detta året. En glutenfri så även jag kunde äta. Kände att jag inte hann och han blev nöjd med Minecraft motiv.

Idag har jag o Freja vart lediga. Har handlat höstskor till dom o även fyllt på min garderob lite. Kommer bli stor skillnad då man är van vid att ha arbetskläder😊

Hittade även en ny lampskärm till lampan jag fick av söta grannen Hanna.. Blev superbra.

Ikväll skrev Max sina inbjudningskort till sitt kalas som han har längtat såååå efter..
Imorgon är det dax att hoppa på jobbhelgen.. Sååå skönt det är sista helgen barnen behöver vara på dagis👏🏻
Kommer säkert vara fullt ös då det är matmässa i stan.














2015-09-10 @ 20:13:19 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Verkligen roligt och fira honom på morgonen och han sa ääääntligen. Och se hir glad han blev för allt han fick. Goa söta 7åring. Fin och mysig dag. De gillade väl Freja och gå på stan och handla. Snygg lampan blev.😍🎁🎂💙

mamma (2015-09-10 @ 20:49:29)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: