Lördag

Underbara helg!!
Hade en superhärlig kväll igår.
Sara, Mia o Hanna kom hit.
Vi lagade lite mat sen gick jag o Mia en sväng till Tak..
Alltså jag har inte skrattat så mkt på länge som jag gjorde igår. Tårarna bara rann😂
Fler såna kvällar får det bli😊

Idag har jag vart med Mia när hon skulle köpa bil.. Köpte en lampskärm på erikshjälpen som jag tänkte ha till lampfoten jag fick av Hanna.. Men den passade inte. Är ute efter en retromodel.. Men den får duga så länge.
Sen har jag fixat o donat hemma hela dagen. Vart lite småbakis😊
Avslutade med en skön kväll i soffan..

Fick jättefina ljuslyktor och ljusstake av Mia som jag premiärtände nu.













2015-09-05 @ 23:10:20 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Låter kanon. Jättefina ljusstakar😀👌

Mamma (2015-09-06 @ 08:18:11)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: