Fullt ös

Veckan har rullat på i ett rasande tempo. Har lyckats få till träning 2 ggr. I måndags bokade jag pass på Actis sen körde jag hemma i Onsdags.
Va hemma hos Ida i måndags kväll.
Va med Max på simskola i torsdags.
Idag skulle jag egentligen hem till Sara men de va sjuka så blev en hemmakväll.  Blev en sväng i Bokhultet efter jobbet för att varva ner.
Sen har jag slängt i en färg i håret för att ta bort utväxten.
Imorgon blir det grill o pokerkväll hos Thilda o Tulle. Tydligen blir vi 20 vuxna och 15 barn😊 ska bli skoj.








2016-04-29 @ 20:15:13 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Hoppas du får en trevlig helg. Vi ska också premiär grilla, kunde va lite varmare🍗🌞💗

Mamma (2016-04-30 @ 11:17:03)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: