Lördag

Veckan har rullat på.
Har vabbat onsdag o torsdag med Freja. Feber o snorig.
I onsdags va det helt fantastiskt väder. Jag o Hanna grannen körde ett träningspass i trädgården. Underbart. Hon hade gummiband ich kettlebell och jag hantlar så fick ihop lite övningar. 
Passade på att olja in balkongen i torsdags så nu är man redo för våren.

Vi körde även ett tabatapass idag. Körde i nästan en timme. Även idag hade vi tur med vädret. Superskönt att köra ute. 
Max skulle leka hos en kompis så då åkte jag o Freja till Smålands museum och Lorangautställningen. Hon va ju inte med när jag o Max va där.
David,Alex o Vera va oxå med. Vi va där i nästan 2 timmar och Freja hade superkul.
Blev en sväng på Burger King efteråt innan vi hämtade Max.




















2016-04-23 @ 16:48:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Duktiga tjejer. Skönt att hon blev feberfri så ni kunde till utställningen. Hon verkligen gillade det o kul att Lill kusinen var med😍

Mamma (2016-04-24 @ 17:29:45)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: